فراپلاست | تولید کننده انواع مخازن پلی اتیلنی

مخازن پلی اتیلن

همانطور که می دانیم پلی اتیلن ها از جمله ی ساده ترین و ارزانترین پلی مرها به شمار می آیند و جامدی مومی و غیر فعال می باشند . این ماده ی پر کاربرد در ساخت و تولید مواد زیادی از جمله لوازم پلاستیکی مورد نیاز آشپز خانه و صنایع غذایی و ظروف پلاستیکی سبک و کیسه های پلاستیکی و همچنین  در تولید ظرف های مخصوص شیر و مایعات و لوله های پلاستیکی و … به کار برده می شوند .

مخازن پلی اتیلن به چه مخازنی گفته می شود ؟

مخازن پلی اتیلنی همانطور که از نامشان پیداست از مواد پلی اتیلنی تولید می شوند که دارای خصوصیات و مزایای بسیاری می باشند و از این رو در انواع مختلف تولید شده و برای نگهداری مایعات مختلف از قبیل مایعات سبک و سنگین و همچنین مایعات شیمیایی و … به کار برده می شوند .

 انواع مخازن پلی اتیلنی :

مخازن پلی اتیلنی دارای انواع تک جداره و دوجداره و سه جداره می باشد و هر کدام مخصوص نگهداری نوع مخصوصی از مایعات می باشد . در زیر به کاربرد های هر کدام از آن ها اشاره می کنیم .

مخازن تک جداره معمولا برای نگهداری مایعات در فضای سر پوشیده به کار برده می شوند و نوع دیگری از مخازن تک جداره هستند که رنگی هستند و جهت نگهداری مایعات در فضای سر پوشیده به کار برده می شوند .

مخزن دو جداره که نوع دیگری از مخزن پلی اتیلن می باشند و از آن ها جهت نگهداری مایعات در فضای باز در مناطق معتدل به کار برده می شوند .

مخازن سه جداره از انواع مخازن پلی اتیلنی می باشند که از آن ها بیشتر برای نگهداری مایعات در فضای باز ، سردسیر و گرمسیر استفاده می شود .

انواع مخازن پلی اتیلن در اردبیل :

۱ – مخازن پلی اتیلن افقی

۲ – مخازن پلی اتیلن سه جداره ضد نور و جلبک

۳ – مخازن پلی اتیلن عمودی

۴ – مخازن پلی اتیلن مکعبی

۵ – مخازن پلی اتیلن بیضی

۶ – مخازن پلی اتیلن سم پاشی

۷ – مخازن پلی اتیلن انبساط

۸ – مخازن پلی اتیلن قیفی

 مخازن افقی :

از جمله مزایای مخازن پلی اتیلن افقی که در انواع تک لایه و دو لایه و سه لایه تولید می شوند، قابلیت مقاومت در برابر تابش اشعه  uv می باشد.این مخازن  قابلیت نصب آسان انواع اتصالات در سایزهای استاندارد را دارند و می توان از آن ها در صنایع و همچنین منازل استفاده نمود . مخازن پلی اتیلن اردبیل همچنین قابلیت کاربرد در مناطق سردسیر و گرمسیر را دارند و از آن ها جهت نگهداری انواع مواد شیمیایی و بهداشتی و … استفاده می شود .

مخازن پلی اتیلن در اردبیل به علت مقاومت بالا و مناسبی که دارند دوام بالایی در برابر شرایط متفاوت جوی داشته و انعطاف پذیری زیادی نیز دارند و بنابرین زمان کاربردی مفید و نسبتا طولانی نیز دارند و برای نگهداری انواع مایعات سبک و سنگین و مواد شیمیایی به کار برده می شوند .

مخازن عمودی :

مخازن عمودی تولید شده در اردبیل در مدل های تک لایه ، دو لایه و سه لایه قابلیت تولید دارند و در برابر اشعه uv مقاوم می باشند و این مخازن قابل استفاده در صنایع و منازل مسکونی می باشد . این مخزن ها حداکثر بهره وری را از حداکثر فضا دارند .

مخازن عمودی همچنین قابل استفاده در مناطق سردسیر و گرمسیر می باشد و جهت نگهداری انواع مواد شیمیایی و بهداشتی به کار برده می شوند و همچنین مخازن عمودی به صورت آسان قابل نصب به انواع اتصالات در سایز های استاندارد می باشد و قابلیت نصب یاتاقان و گیربکس جهت ساخت در آن ها وجود دارد .

مخازن سم پاشی :

مخازن پلی اتیلن سم پاشی به مقدار مورد زیاد مورد استفاده قرار می گیرند و کار بردی بهینه در صنعت کشاورزی دارند و به دو صورت در انواع استوانه ای  و دو طبقه تولید می شوند.

 مخازن انبساط :

مخازن انبساط در صنعت تاسیسات به کار برده می شوند و قابلیت نصب آسان در انواع اتصالات را دارند .

مخزن های پلی اتیلنی به صورت دفنی ، زمینی ، هوایی قابل نصب و اجرا می باشند .

برای کسب اطلاعات بیستر با گروه صنعتی فرا پلاست در تماس باشید.

عضویت در خبرنامه

Get updates and learn from the best

مطالب مرتبط

فراپلاست

نحوه تولید مخازن پلی اتیلن

برای این که بدانیم یک مخزن پلی اتیلن چگونه تولید می شود باید ابتدا بدانیم مخازن پلی اتیلن چیست و چه کاربردی دارد و پس از آن نحوه

فراپلاست

مخازن پلی اتیلن در تبریز

مخزن پلی اتیلن به دلیل کاربرد های فراوانی که دارد در تبریز تولید و فروش بسیاری دارند و بازار تبریز از جمله بازار هایی می باشد که

درباره فراپلاست

با فراپلاست بیشتر آشنا شوید...