فراپلاست | تولید کننده انواع مخازن پلی اتیلنی

مخزن پلی اتیلن زیر پله

مخزن پلی اتیلن وسیله ای بسیار پر کاربرد در صنایع و یا مصارف خانگی می باشد که از آن جهت نگهداری مایعات استفاده می شود . مخزن پلی اتیلن در انواع شکل های مختلف و سایز های متفاوت تولید می شود و همچنین قابلیت تولید در سایز و ابعاد و شکل در خواستی مشتریان را نیز دارد . این مخازن به شکل مربعی، مخزن پلی اتیلن عمودی و مخزن پلی اتیلن افقی و … تولید می شوند. یکی از انواع مخازن پلی اتیلنی ، مخزن پلی اتیلن زیر پله می باشد که بسیار کاربردی و مهم می باشد و با توجه به شکلی که دارد در فضاهایی همچون زیر پله ها که معمولا بی مصرف می مانند به کار برده می شود .

مخزن پلی اتیلن زیر پله چه نوع مخزنی است ؟

مخزن پلی اتیلن زیر پله مخزنی از جنس پلی اتیلن می باشد که مقاوم در برابر مواد اسیدی و بازی می باشند و جایگزین مناسبی برای مخازن غیر بهداشتی یا سنتی می باشند.این مخازن در سایز های ۵۰۰ لیتر ، ۱۰۰۰ لیتر و ۱۵۰۰ لیتر تولید می شوند و قابلیت تولید در ابعاد و اندازه ی درخواستی مشتریان در آن ها وجود دارد . مخازن پلی اتیلن زیر پله همانند سایر مخازن پلی اتیلن به صورت بی رنگ ، تک لایه ، دو لایه و سه لایه و همچنین به صورت سفارشی فوم دار ، چهار لایه و پنج لایه قابلیت تولید و عرضه دارند.

مخازن پلی اتیلن زیر پله قابلیت تولید در سایر رنگ ها را نیز دارند اما بیشترین درخواست آن ها رنگ سفید یا همان بی رنگ می باشد . مواد اولیه ی تشکیل دهنده این مخازن درجه یک و بهداشتی می باشد و مخازن دولایه و سه لایه آن به دلیل ساختاری که دارند مقلوم در برابر اشعه ی  uv خورشید می باشند و در نتیجه مانع از نفوذ نور خورشید به داخل مخزن و رشد جلبک ها و در نهایت خراب شدن مایع درون مخزن می باشند.این مخازن علاوه بر زیر پله قابلیت نصب در مکان های دیگر همچون پارکینگ و اتاق تاسیسات و … را نیز دارند.

مخزن پلی اتیلن زیر پله ۱۰۰۰ لیتری به خوبی قابلیت تامیین آب مصرفی ۴ واحد مسکونی را فراهم می نمایند. مهمترین مزیت این نوع از مخازن شکل هندسی و ابعاد آن می باشد که موجب می شود تا از آن ها در محل هایی که فضای کمی دارند در مکان های بی استفاده ای همچون زیر پله استفاده نمود و در نتیجه حداکثر استفاده از محیط را فراهم می کنند . این نوع از مخازن در هنگام تولید فاقد هر گونه اتصال ورودی و خروجی می باشند و در صورت نیاز  و درخواست مشتری اتصالات در آن ها نصب می شود .

کاربرد مخزن پلی اتیلن زیر پله

مخزن پلی اتیلن زیر پله از جمله مخازن پرکاربرد می باشد که همیشه مورد استقبال فراوانی بوده است و از آن جهت نگهداری آب شرب ، مواد غذایی و دارویی و بهداشتی استفاده می شود.بیشترین کاربرد این مخازن در ساختمان ها برای نگهداری آب شرب در مکان هایی که مشکل کمبود یا قطعی آب وجود دارد و یا به عنوان مخزن آب آتش نشانی برای استفاده  در مواقع ضروری می باشد.

مخازن پلی اتیلن زیر پله با توجه به انواع تک لایه ، دولایه و سه لایه ای که دارند کاربرد های متفاوتی نیز دارند و معمولا از مخازن تک لایه برای نگهداری موادی همچون سوخت ، اسید و مایعات مشابه استفاده می شود و از مخازن دولایه برای نگهداری آب در محیط های سرپوشیده و مخازن سه لایه به دلیل ضد جلبک بودن جهت نگهداری آب در فضای باز با تابش مستقیم نور خورشید به کار برده می شود .

ویژگی مخزن پلی اتیلن زیر پله

  • نصب سریع و راحتی دارند و قابلیت حمل و نقل آن ها نیز آسان می باشد .
  • یک پارچه و بدون درز می باشند که موجب شستشوی راحت آن ها نیز می شود .
  • عایق حرارتی مناسبی می باشند و انتقال حرارت در آن ها پایین می باشد .
  • در برابر مواد اسیدی ، بازی و مواد خورنده مقاوم می باشند .
  • دارای مشخصاتی همچون تاریخ تولید و مقدار حجم بر روی بدنه می باشند که در هنگام تولید در آن ها حک می شود .
  • از مواد اولیه ضد میکروب و بهداشتی تولید می شوند .
  • دارای گارنتی می باشند و خدمات پس از فروش دارند .
  • نوع فوم دار این مخازن ، عایق حرارتی و برودتی مناسبی می باشند .
  • مخازن پلی اتیلن زیر پله سه لایه ضد جلبک می باشند و مانع از نفوذ نور به داخل مخزن می شوند و قابلیت کاربرد در محیط های باز را دارند .
  • در مخازن ۱۰۰۰ لیتری زیرپله لوله تقویت کننده داخلی همراه با شکل خاص تعبیه می شود که از باد کردن و تغییر شکل دادن آن ها جلوگیری می کنند .
  • مخازن پلی اتیلن ۱۰۰۰ لیتری زیر پله دارای ابعاد مناسبی می باشند که با اغلب فضا های زیر پله در مجتمع ها و ساختمان ها سازگاری دارند .
  • بدنه قوی و ضخامت مناسبی دارند و در نتیجه مقاومت بالایی در برابر ضربات و .. دارند .

نکات مهم در تهیه مخازن زیر پله

در هنگام سفارش و تهیه مخزن پلی اتیلن زیر پله باید مسیر انتقال مخزن به محل نصب را به طور کامل کنترل کرده و سپس مخزن مناسب سفارش داده شود . برای این کار باید عرض درب ورودی ، عرض راهرو کنار نرده راه پله و دیوار ، ارتفاع زیر پله و امکان چرخاندن مخزن برای قرار دادن در محل نصب به دقت اندازه گیری و ارزیابی شود تا مشکلی در رد شدن مخزن به وجود نیاید .

علاوه بر موارد گفته شده باید دقت شود تا محل قرار گیری مخزن پلی اتیلن زیر پله صاف باشد و برای صاف شدن محل از قرار دادن آجر ، چوب و یا پایه های غیر استاندارد بر زیر آن جدا پرهیز شود.

جهت سفارش تولید مخزن با ما در ارتباط باشید.انواع مخزن پلی اتیلن زیر پلهمخزن پلی اتیلن زیر پله

پاسخ دهید نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه

عضویت در خبرنامه

Get updates and learn from the best

مطالب مرتبط

فراپلاست

نحوه تولید مخازن پلی اتیلن

برای این که بدانیم یک مخزن پلی اتیلن چگونه تولید می شود باید ابتدا بدانیم مخازن پلی اتیلن چیست و چه کاربردی دارد و پس از آن نحوه

فراپلاست

مخازن پلی اتیلن در تبریز

مخزن پلی اتیلن به دلیل کاربرد های فراوانی که دارد در تبریز تولید و فروش بسیاری دارند و بازار تبریز از جمله بازار هایی می باشد که

درباره فراپلاست

با فراپلاست بیشتر آشنا شوید...